FAQ

Her kan du finne svar på noe av det du måtte lure på. Finner du ikke svaret her – send oss en e-post!

Hvordan er størrelsene?

Under hver vare vil du finne et bilde der størrelsesmål for denne varen er spesifisert.

Hvor lang tid tar det før jeg får varen?

D2Shop har fokus på miljøvennlighet, rettferdighet og bærekraft – det vil for våre kunder si at det av og til kan ta litt ekstra tid før bestillinger blir sendt ut da klær trykkes/broderes etter behov for å ikke ha for mye til overs liggende på lager. Tusen takk for tålmodigheten!

Innimellom har vi også forhåndsbestilling av enkelte varer – tidligst antatte utsendelsestidspunkt vil da stå opplyst under det produktet det måtte gjelde.

Når mottar jeg ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter at kjøpet er gjennomført. Det kan forekomme at ordrebekreftelsen ikke går gjennom spamfilteret ditt, sjekk derfor om e-posten kan ligge der.

Hvor finner jeg sporingsnummeret?

Så snart varen er pakket og klar til utsending vil du motta et sporingsnummer via e-postadressen du har lagt inn ved bestilling. Dette kan ta noen dager (ref. “Hvor lang tid tar det før jeg får varen?”). Det kan også forekomme at ordrebekreftelsen ikke går gjennom spamfilteret ditt, sjekk derfor om e-posten kan ligge der.

Jeg ønsker å bytte.

Dersom du skulle ønske å bytte plagget du har kjøpt til en annen størrelse må du innen 14 dager benytte deg av angreretten og returnere varen i den standen den ble levert, sammen med ordrenummer og melding om at du ønsker å refundere ordren. Samtidig bestiller du ny vare.
For klimaet del ønsker vi holde så lavt antall returer som mulig. Derfor er det fint om du sjekker størrelsekartet før endelig bestilling for å være så sikker som mulig på at varen passer deg.

Ønsker ikke å beholde varen – hva gjør jeg?

Dersom varen du har bestilt ikke skulle passe, eller du rett og slett ikke ønsker varen, så har du alltid 14 dagers angrerett fra du mottar varen.

Varen må være ubrukt og i samme tilstand som mottatt, du vil være ansvarlig for å betale returfrakten selv og at varen returneres trygt til oss. 

For å kunne refundere kjøpesummen: Legg ved et skriv med info om navnet på den som la inn ordren og/eller ordrenummer og at det gjelder refusjon. Returadresse: D2Shop, Skogstøstraen 25, 4029 Stavanger

Mottatt feil vare – hva gjør jeg?

Skulle du oppleve mangler i pakken du mottar fra oss eller du har mottatt feil vare/størrelse vil D2Shop dekke returfrakten av dette og frakten for ny sending. Ta kontakt med oss via e-post for å få tilsendt returlapp fra oss. Opplys i samme e-post: navn/ordrenummer, hva som er problemet og legg ved bilde om mulig. 

Pakker som ikke hentes fra hentested i tide? Opplyst feil adresse?

Hvis pakken ikke hentes på postkontoret eller i butikk og den returneres til vårt lager, vil det påløpe et gebyr på 100kr. Dette gebyret vil bli trukket fra før ordren blir refundert. Hvis pakken sendes i retur til oss på grunn av feil adresse/fraktinformasjon vil det også påløpe et gebyr på 100kr.

Sender dere til utland?

Vi sender til utland som brevpost. Det betyr det er ikke sporing på produktet, og vi kan ikke garantere for pakker om de skulle forsvinne underveis.